Unita Armed Company Ltd. a început cu o închiriere zilnică și, după 3 luni, a semnat pentru o închiriere anuală. Utilizează stațiile și software-ul de dispecerizare eChat de 8 luni. După atâta timp, au acumulat experiență cu acest sistem, așa că l-am întrebat pe Cebe Olivier de la Unita Armed despre experiențele lor.
Ce tehnologii ați utilizat în trecut? Cum a apărut nevoia utilizării tehnologiei POC?
Pentru securizarea evenimentelor au fost utilizate transceivere PMR446 tradiționale, mai simple. Lucrăm în spații deschise și, în multe cazuri, în interiorul clădirilor. Dar ne-am confruntat de mai multe ori cu probleme de autonomie. 6-7 persoane utilizează simultan stații de emisie-recepție. În cele mai multe cazuri, am optat pentru închirierea de stații radio atunci când am lucrat cu un număr mai mare de persoane.
În cadrul Grupului Unita, ne ocupăm de curățenia industrială și specializată. Regulamentele interne ale fabricilor interzic, în general, utilizarea telefoanelor mobile în incinta fabricilor.
eChat oferă o alternativă excelentă. Iar protecția IP a dispozitivelor garantează o comunicare fără probleme în timpul lucrului în condiții speciale. Intenționăm să integrăm sistemele EChat în alte activități ale noastre, cum ar fi simulări militare, gestionarea spațiilor verzi.
Cum s-a ales furnizorul?
De obicei, căutăm tehnologii la expoziții și forumuri de profil. Am găsit pe internet stațiile POC IP de la Anico. Reclama la eChat a fost interesantă și, deoarece dezvoltăm mai multe domenii în cadrul companiei, am avut ocazia să încercăm această tehnologie.
Acoperirea nelimitată, suna promițător. După ce ne-am convins de capacitățile stațiilor și sistemului, nu am mai căutat. E adevărat că nu e ușor de găsit firmă concurentă competitivă în acest domeniu.
Utilizatorii au participat la testarea tehnologiei înaintea investiției. Care a fost experiența lor?
Am solicitat mai întâi informații prin e-mail și apoi ne-am clarificat nevoile prin telefon. Pentru asigurarea evenimentului, am convenit mai întâi să închiriem o flotă mică. Am primit radiourile închiriate într-un timp scurt, ceea ce a fost foarte pozitiv. Imediat ce am avut echipamentul, am început să-l folosim.
Acest lucru s-a întâmplat atât de repede încât ne-am concentrat doar pe comunicarea vocală. Ne-am lovit de câteva probleme minore în prima utilizare live și a fost foarte frustrant. Unul dintre partenerii noștri folosea de mult timp stații radio eChat și am văzut împreună cu el potențialul suplimentar al eChat. Și s-a mai dovedit că noi greșeam, nu stațiile de emisie-recepție.
Am închiriat din nou stații radio eChat pentru următorul eveniment, iar Róbert Ferenczi, reprezentantul regional eChat, a venit la Szombathely pentru a face o demonstrație a noilor stații radio eChat și a sistemului complet de dispecerat înainte de un meci de baschet. Deoarece eram în permanență la lucru, prezentarea a fost complet live. Am văzut utilizatori care intrau și ieșeau din sală.
Reușisem să vorbesc cu echipa prin intermediul dispeceratului, ceea ce a eliberat un transceiver. Robi a răspuns la toate întrebările pe care le aveam până acum și am găsit o soluție la problemele de semnal din clădire și la alte erori minore ale utilizatorilor.
Care sunt principalele aventaje ale stațiilor IP PoC ?
Scopul nostru este asigurarea de servicii profesionale de la nivel înalt, stațiile contribuind la acestea prin comunicațiile profesionale. Structura de închiriere pe termen lung este de mare ajutor în planificarea financiară a companiei noastre.
Care sunt experiențele privind utilizarea sistemului eChat?
Până în prezent, stațiile se comportă conform așteptările noastre. Odată ce dificultățile inițiale au fost depășite și am învățat cum să folosim sistemul, este mult mai ușor. Aș dori să menționez aici asistența tehnică acordată sistemului eChat de către tehnicieni. Rezolvarea rapidă a problemelor a fost de mare ajutor. De asemenea, am observat că nivelul de pregătire și de utilizare a sistemului se bazează pe o gândire pe termen lung și pe viziune de viitor și că sprijinul utilizatorilor este o prioritate.
Ne străduim să realizăm o digitalizare continuă, astfel încât nivelul ridicat de cunoștințe și robustețea stațiilor și a sistemului eChat, precum și faptul că acesta oferă mai mult decât o simplă comunicare vocală, sunt de o importanță capitală.
Suntem mulțumiți de suportul de back-up oferit de Anico De fapt, funcționează mai bine decât cel al Motorola. Considerăm că Anico este extrem de dedicată clienților săi.
Este important pentru noi să lucrăm cu companii și furnizori care depun eforturi pentru inovare continuă.
Ce planuri de viitor aveți privind utilizarea stațiilor?
Pentru a oferi clienților noștri un serviciu mai profesionist și mai complex, combinat cu serviciile noastre proprii. În plus, pentru a extinde flota pe măsură ce compania se extinde. Pe măsură ce baza noastră de clienți se extinde, cresc și sarcinile. În paralel, ne vom extinde flota de stații radio eChat. Pentru servicii de calitate, oferim instrumente profesionale de calitate în domeniul comunicațiilor.
Pe parcursul utilizării , am descoperit nevoia de noi caracteristici/funcționalități unice care pot fi inedite pentru noi:
Pentru patrulele de motociclete, ar fi foarte utilă o cască de motociclist și un PTT Bluetooth pentru radiourile eChat. În plus, dacă semnalizarea punctelor de control pentru utilizarea în spații închise poate fi integrată sub o anumită formă lenne az eChat rendszerbe, pl: NFC tag-ek használata.
Vă mulțumim pentru dialogul purtat!