Sistemul de management și dispecerizare eChat este un instrument pentru o organizare eficientă și modernă a muncii. Rulând pe un PC cu sistem de operare Windows®, acesta permite dispecerului să vizualizeze și să gestioneze în mod convenabil toate caracteristicile platformei de comunicare Anico eChat printr-o interfață clară: gestionați cu ușurință grupurile de discuții, înregistrați distribuția și trimiteți mesaje; coordonați cu ușurință activitatea echipei și locația geografică a acesteia cu ajutorul poziționării prin GPS.
Apeluri vocale de la un computer
Dispecerii pot ajunge la toți colegii, pot efectua sau primi apeluri în fiecare grup de discuții sau chiar pot efectua apeluri individuale, duplex, către colegi, utilizând microfonul computerului. Dispecerul poate utiliza toate grupurile de discuții și poate vedea, de asemenea, în ce grup este pregătit să primească un dispozitiv al unui utilizator.
Mesaje text
De asemenea, dispecerul poate trimite mesaje text scurte către alți utilizatori.
Managementul grupurilor de vorbire
Toate grupurile vocale sunt vizibile și accesibile din consolă. De fapt, în cazul în care natura activității sau o situație de urgență o impune, este posibil să se creeze grupuri de discuții ad-hoc și să se redistribuie utilizatorii.
Localizare, urmărire și alerte
Dispecerul poate vedea locația geografică exactă a personalului, astfel încât, cu ajutorul acestor informații, să poată coordona munca mai eficient. Nu numai că puteți prelua locația curentă, dar puteți, de asemenea, să vă uitați înapoi și să vedeți traseul pe care l-a urmat utilizatorul. Acest lucru este deosebit de util, de exemplu, pentru serviciile de securitate, pentru a ști ce zone au fost verificate de patrule și când, sau pentru companiile de transport, de exemplu, pentru a ști când și unde au fost deplasate mărfurile.
Funcția de gard electronic (geofencing) vă permite să setați alerte automate atunci când utilizatorii intră sau ies dintr-o zonă geografică. Acest lucru poate fi utilizat pentru a notifica utilizatorii că se află în apropierea unei locații, astfel încât, de exemplu, să li se poată atribui o sarcină în zona respectivă. Dar putem fi, de asemenea, notificați imediat când un utilizator a terminat sau a părăsit o locație.
Funcții de securitate
Dacă un membru al personalului apasă butonul portocaliu de urgență de pe dispozitivul său, dispecerul este alertat imediat.
Funcția de lucrător singuratic (lone worker) se ocupă de siguranța colegilor care lucrează singuri. Acești lucrători trebuie să se prezinte la intervale regulate. În cazul în care se omite o înregistrare, dispecerul este alertat și poate contacta imediat lucrătorul singuratic sau poate trimite ajutoare la fața locului.
Înregistrare vocală și recuperarea înregistrărilor vocale
Aparatul de înregistrare vocală din consola de dispecerat poate înregistra difuzarea în fiecare grup vocal. Aceste fișiere audio pot fi recuperate cu ușurință din baza de date a software-ului, astfel încât puteți asculta în orice moment cine și ce a spus.
Video
Lansarea sistemului de gestionare și dispecerizare eChat
Am testat sistemul PoC eChat și unele dintre caracteristicile sistemului de control și dispecerizare eChat pe muntele Szent György de pe malul nordic al lacului Balaton: