Asociația de Protecție Civilă și Pompieri Voluntari, Tatabánya 4×4 Off-Road

Asociația de Protecție Civilă și Pompieri Voluntari, Tatabánya 4×4 Off-Road

Echipa noastră a fost înființată în 2006 ca o asociație off-road. Am organizat concursuri și turnee cu participare națională. Mai mulți dintre membrii noștri au participat nu numai la organizare, ci și la curse, cu rezultate foarte bune.

Recunoscând nevoia de ajutor voluntar în diferite situații de dezastru, în 2014 am decis, în consultare cu organismele oficiale, să ne transformăm într-o asociație de protecție civilă, pompieri voluntari și sarcini similare. Mai mulți dintre membrii noștri au dobândit de-a lungul anilor o mare experiență în acest domeniu.

Ați mai folosit stații în diferitele misiuni de salvare?

eChat 360Am folosit stații de emisie-recepție, dar numai stații EDR de la serviciile de urgență și propriile noastre stații PMR446 în banda liberă.

În timpul misiunilor noastre anterioare de salvare, a devenit evident că aveam nevoie de un sistem de emisie-recepție care să ne permită să păstrăm contactul pe o suprafață mai mare, să urmărim mișcările membrilor echipei noastre și chiar să le înregistrăm. De aceea, am încercat să găsim un sistem de comunicare care să îndeplinească aceste cerințe.

Deoarece suntem o asociație și lucrăm cu un buget foarte mic, a fost important să putem folosi sprijinul financiar pe care l-am primit prin proiecte  pentru a achiziționa astfel de echipamente. În plus, alegerea a fost în mare parte a fost facilitată de faptul că am primit mult ajutor în prezentarea și testarea  sistemului eChat.

Cum ați ales tehnologia și furnizorul?

eChat E360Am avut nevoie de un sistem de comunicații care să permită comunicare pe spații extinse și cheltuieli predictibile. Opțiunea de închiriere anuală a fost de mare ajutor pentru noi, astfel încât am putut adăuga dispozitive suplimentare la flota noastră, pe care membrii asociației le-au achiziționat singuri. Aceste dispozitive nu sunt folosite doar în cadrul asociației, ci și de către membri în viața lor civică. Această chirie anuală este de mare ajutor pentru asociațiile cu subvenții atât de mici. Ne permite să folosim același echipament profesional, deși cu bani puțini, ca și asociațiile mai mari și mai bine echipate.

 

 

Au fost implicați utilizatorii în testarea tehnologiei înainte de implementare? Dacă da, care a fost experiența?

Nu a fost nevoie să testăm, deoarece am primit o prezentare de la reprezentantul regional al eChat care a fost pe deplin satisfăcătoare din toate punctele de vedere. În plus, Róbert Ferenczi a fost în contact permanent cu noi, nu numai în timpul procesului de selecție, ci și după achiziție, pentru a ne ajuta să punem în funcțiune sistemul. Apreciem faptul că acest tip de asistență pentru produs ne este disponibil în orice moment, chiar și în timpul implementării.

Vă rugăm să specificați componentele noului dumneavoastră sistem de comunicații:

Stațiile noastre eChat operează cu propriile cartele SIM mobile. De asemenea, folosim software de urmărire prin satelit și de expediere. În prezent folosim 7 transceivere E360.

Era important pentru noi să putem lansa un sistem complex de flote multiple, astfel încât să putem comunica cu orice alte asociații legate de noi care prestează un serviciu similar într-un grup comun. Sistemul eChat este cel mai potrivit pentru acest lucru și dorim să le mulțumim tehnicienilor eChat pentru că au reușit să creeze un sistem prin care 3 flote diferite pot comunica simultan pe un canal comun.

Cum afectează activitatea asociației dvs. utilizarea transceiverilor PoC eChat?

eChat E360Ne-am obișnuit cu succes să folosim radiourile în ultimele două luni. Iar colegul nostru Csaba stăpânește toate funcțiile dispeceratului și modul de utilizare a acestuia. Acest lucru ne-a ușurat mult munca și ne-a accelerat comunicarea.

Sistemul nu este folosit doar în timpul exercițiilor, ci s-a dovedit, de asemenea, în mai multe situații reale, că avem nevoie de aceste stații radio și de programul de dispecerat. Odată, după o furtună, a trebuit să sprijinim pompierii toată noaptea pentru a curăța copacii și crengile căzute. A fost foarte ușor să reverificăm în programul de dispecerat pentru a vedea când au ieșit membrii asociației. Aceste ore și coordonate pot fi găsite în programul de dispecerat, am  reușit să o recuperăm de la urmărirea prin satelit și să predăm cu ușurință documentația pompierilor. În acest fel, nu trebuie să luăm notițe în timp ce lucrăm, ceea ce necesită mult timp și comunicare.

De asemenea, am reușit să folosim eficient radiourile eChat într-o altă situație live. Am fost alertați cu privire la o persoană dispărută în apropiere de Győr. În timp ce asociația era trimisă din Tatabánya și Budaörs, tehnicianul de serviciu, Csaba, a putut să ne urmărească și să vorbească cu noi prin intermediul dispeceratului. La fața locului nu a trebuit să ne confruntăm cu problemele de comunicare cauzate de distanță. De asemenea, nu a trebuit să fim atenți la locul unde se aflau echipele de căutare, deoarece Csaba monitoriza de la distanță cu ajutorul programului de dispecerat și coordona căutările.

Din fericire, cu ajutorul echipei de căutare canină, am găsit persoana dispărută, viu și nevătămat.

Care sunt planurile  pentru viitor în ceea ce privește utilizarea transceiverelor?

Dorim să ne extindem flota de stații eChat. De asemenea, vom achiziționa căști cât mai curând posibil pentru o utilizare și mai confortabilă.

Pe parcursul utilizării sale, au apărut nevoi pentru noi caracteristici/funcționalități unice care pot fi utile pentru noi:

Ar putea fi utilă introducerea unei aplicații pentru software-ul Dispatcher care să poată fi utilizată pe telefoane și tablete Android. De asemenea, deoarece utilizăm adesea dispozitivele în condiții de recepție foarte proaste, poate că ar fi utilă o antenă mai mare și mai eficientă.

Program testare gratuită DEMO

Încercați transceiverele și sistemele noastre GRATUIT înainte de a cumpăra!  Vă vom ajuta să alegeți tehnologia și modelul care se potrivesc cel mai bine mediului dumneavoastră de lucru, iar apoi puteți testa echipamentul pentru utilizarea prevăzută, astfel încât să aveți o experiență reală înainte de a-l cumpăra.

Solicitare testare: web: https://echatstatiiradio.ro/solicitare-demo/

tel.: +40755 30 00 47, e-mail: info@anicoromania.ro